Projekt „52 historie biznesowe”
|
Rozpoczynamy przedsprzedaż książki „52 inspirujące historie biznesowe polskich firm. Jak rozwinąć firmę przez rekomendacje”, napisanej pod patronatem BNI Polska i Corporate Connections. To pierwsza na rynku książka o rekomendacjach biznesowych oparta na historiach właścicieli firm. Dlaczego to obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy? Dowiesz się poniżej.
CELE PROJEKTU „52 HISTORIE BIZNESOWE”
Książka jest kolejnym akcentem projektu realizowanego przez ostatnie kilkanaście miesięcy w BNI Polska. Zawiera syntetycznie opisane historie przedsiębiorców, którzy dzięki uporowi i ciężkiej pracy osiągnęli sukces. Projekt powstał z potrzeby wsparcia właścicieli polskich firm. Naszą misją jest szerzenie idei budowania biznesu przez rekomendacje, która pozwala na:
- rozwój i skalowanie firmy,
- skuteczne pozyskiwanie klientów,
- nawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi,
- zdobywanie wiedzy o prowadzeniu firmy,
- rozwijanie kompetencji managerskich.
To ogromny potencjał, który warto wykorzystać. I choć rekomendacje zna praktycznie każdy, to wielu biznesmenów nie ma planu czy strategii na pozyskiwanie rekomendacji. Nie uwzględnia ich nawet w swoich działaniach marketingowych, tracąc przez to mnóstwo okazji do nawiązania ciekawych współprac i zrealizowania dużych kontraktów.
REALIZACJA PROJEKTU
Właśnie dlatego przeprowadziliśmy wywiady z właścicielami 52 biznesów z różnych segmentów. Chodzi m.in. o branże: budowlaną, finansową, prawną, językową, marketingową, fotograficzną, IT, czy architektoniczną. Zaprezentowaliśmy przykłady firm o różnej skali: od jednoosobowych działalności aż po spółki z wielomilionowymi przychodami, które w swoich działaniach biznesowych oparły się właśnie na rekomendacjach. Porozmawialiśmy zarówno z Członkami należącymi do BNI od kilkunastu lat, jak i z tymi, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę w organizacji. Nie brakuje historii Dyrektorów BNI, a także Ryszarda Chmury, Prezesa Zarządu BNI Polska oraz Mateusza Bacańskiego, Dyrektora Narodowego BNI. Bohaterowie na własnej skórze doświadczyli trudności związanych z budowaniem i rozwijaniem stabilnej firmy w Polsce, są więc źródłem praktycznej wiedzy, osadzonej w naszych realiach.
BOHATEROWIE PUBLIKACJI
Ponad 150 godzin rozmów zaowocowało również powstaniem kilkudziesięciu materiałów video, które są dostępne na naszym kanale na YouTube: link.
W zgromadzonych historiach sukcesu bohaterowie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. Odsłaniają kulisy osiągnięć i to, jak do nich docierali. Pokazują momenty zwrotne, opowiadają o popełnionych błędach i wskazują czynniki, które wpłynęły na dynamiczny rozwój ich działalności.
Do projektu „52 historie biznesowe” zaprosiliśmy czołowych przedsiębiorców z Polski, którzy również podzielili się swoimi wskazówkami:
- Rafała Brzoskę – założyciela InPostu, twórcę paczkomatów;
- Dawida Zielińskiego – założyciela Columbus Energy.
Ich przykład pokazuje, że w dużym biznesie także warto korzystać z systemu rekomendacji i ma on nie mniejsze znaczenie.
Poznaj bliżej bohaterów książki: https://52historie.pl/bohaterowie-ksiazki/
PODSUMOWANIE
Statystyki pokazują, że 86% spośród przedsiębiorców, którzy w swojej firmie wdrożyli strategię rekomendacji, odnotowało wzrost przychodów. Jest to zatem ogromny potencjał, którym należy się dzielić z innymi. Takie założenie przyświecało twórcom książki o 52 historiach biznesowych. W efekcie tego powstała publikacja, która zawiera:
- 334 strony praktycznej wiedzy od właścicieli firm;
- 52 inspirujące historie 73 przedsiębiorców z różnych branż;
- 208 konkretnych porad biznesowych do wdrożenia w firmie;
- 52 skuteczne rady, jak rozwijać biznes oparty na marketingu rekomendacji;
- ponad 150 godzin rozmów przeprowadzonych z bohaterami książki.
Całość zrealizowano po to, aby jeszcze efektywniej wykorzystywać marketing rekomendacji w biznesie!
Link do zakupu książki – www.52historie.pl