Biznesowa książka dra Ivana Misnera i Ryszarda Chmury wydana!
|
1 czerwca swoją premierę miała książka “Najbardziej znany sekret marketingu na świecie”, której autorami są dr Ivan Misner, założyciel BNI, Ryszard Chmura, Prezes Zarządu BNI Polska oraz Mike Macedonio, Prezes Referral Institute. To pierwsza pozycja z wydawniczego dorobku Ivana Misnera przetłumaczona na język polski i uzupełniona o komentarze Ryszarda Chmury.
“Najbardziej znany sekret marketingu na świecie” to biznesowa książka, która zawiera szereg przydatnych informacji dotyczących budowania, planowania i organizacji strategii sprzedażowej potrzebnych każdemu praktykowi biznesu. Książka tłumaczy przedsiębiorcom, na czym polega marketing rekomendacji, jakie są narzędzia budowania strategii marketingowej, czym jest efektywny networking, w jaki sposób prowadzić skuteczną rozmowę biznesową, a także wyjaśnia metody zdobywania klientów z rekomendacji.
Dlaczego ta wiedza jest przedsiębiorcom niezbędna? “Statystyki pokazują, że aż 98% właścicieli firm uważa, że rekomendacje są ważnym elementem przy rozwoju biznesu i je doceniają, ale jednocześnie tylko 3% przedsiębiorców posiada profesjonalną strategię i plan na rozwój firmy przez rekomendacje. Marketing rekomendacji to paradoks. Każdy wie, że to jedna z najbardziej skutecznych strategii marketingowych na świecie, ale nadal zbyt mało osób potrafi wykorzystać ją w praktyce.Ta książka zmienia spojrzenie na biznesowy marketing.” – tłumaczy Ryszard Chmura. Jak Dyrektor Narodowy BNI rozwinął swoją firmę dzięki marketingowi rekomendacji? Obejrzyj poniższe wideo!
BNI Polska poleca tę pozycję wydawniczą. Mamy nadzieję, że zmieni ona spojrzenie polskich przedsiębiorców na rozwijanie swoich firm i pozwoli zrozumieć, na czym polega marketing rekomendacji. Książka bowiem prezentuje nie tylko teoretyczne podejście do marketingu; zawiera również praktyczne porady, wskazówki i gotowe scenariusze postępowania. Odkryj Sekret Marketingu