Dzień z BNI w Krakowie

 | 

11 stycznia w krakowskim Hotelu Double Tree by Hilton Region BNI Małopolski zorganizował szereg wydarzeń szkoleniowych i networkingowych.  Była to świetna okazja do zdobycia wiedzy, a także poznania nowych kontaktów biznesowych i przekazania rekomendacji.

Jedna z najważniejszych zasad organizacji BNI mówi o konieczności uczenia się przez całe życie. Dlatego też na poziomie regionalnym i centralnym cyklicznie organizowane są szkolenia podnoszące kompetencje Członków BNI i pomagające im w prowadzeniu biznesu. Dodatkowo przedsiębiorcy, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z organizacją mają okazję do wzięcia udziału w warsztatach prezentujących najważniejsze narzędzia BNI i korzyści, jakie niesie wprowadzenie strategii rekomendacji w firmie.

W 2021 roku zarówno Członkowie BNI, jak i pracownicy Biura Narodowego i Regionów zachęcani byli do wzięcia udziału w nowych szkoleniach udostępnionych na platformie e-learningowej BNI University. Świetną okazją do uzupełnienia wiedzy o funkcjonowaniu organizacji oraz wartościach płynących z prowadzenia biznesu przez rekomendacje jest wzięcie udziału w wersjach stacjonarnych tych szkoleń. 11 stycznia w Krakowie przeprowadzono dwa moduły:

Member Success Program – będący podstawową dawką wiedzy na temat Członkostwa w BNI i narzędzi, jakie proponuje organizacja
W3 – Zapraszanie Przedsiębiorców – odpowiadający na pytanie dlaczego warto zadbać o nowe kontakty biznesowe w postaci gości zapraszanych na cotygodniowe spotkania Grup BNI

Zwieńczeniem dnia było Regionalne Forum Zarządów.
W pierwszej części uczestnicy brali udział w networkingu w małych grupach, a następnie w sesji spotkań 1 na 1 moderowanych przez Dyrektorów BNI. Celem spotkania była wymiana wiedzy, poznanie przedsiębiorców funkcjonujących w innych Grupach BNI w Regionie oraz zapoznanie się z najważniejszymi informacjami przekazanymi przez kierownictwo Regionu. W trakcie wydarzenia podsumowano wyniki ostatniego miesiąca, a także wręczono certyfikaty i wyróżnienia dla najbardziej zaangażowanych Członków.
Szkolenia i wydarzenia organizowane online i stacjonarnie są świetną okazją do wymiany dobrych praktyk, umawiania spotkań 1 na 1 oraz przekazywania rekomendacji. We wszystkich modułach wzięło udział łącznie 70 osób.