Nowa siedziba BNI Polska i Corporate Connections!

 | 

4 października 2021 r. odbyło się uroczyste otwarcie nowej siedziby Biura Narodowego BNI Polska i Corporate Connections. Spotkanie zgromadziło ponad 100 osób, a wśród nich Dyrektorów, Ambasadorów oraz Pracowników nowo otwartej przestrzeni mieszczącej się w budynku Warsaw Trade Tower przy Chłodnej 51.

 

fot. www.storymakers.pl

 

UROCZYSTE OTWARCIE

Uroczystość rozpoczęła się od przecięcia wstęgi przez Ryszarda Chmurę, Prezesa Zarządu BNI Polska, który zabrał głos i opowiedział o szybkim rozwoju firmy i wynikającej z tego konieczności zmiany siedziby organizacji. Następnie goście zostali zaproszeni na zwiedzanie nowego studia nagrań, o którym mówi się, że jest najnowocześniejszym tego typu miejscem w korporacyjnej części Warszawy.

„Jesteśmy mocno rozrastającą się organizacją, która chce działać hybrydowo. Celem inwestycji jest rozwój brandów – BNI Polska i Corporate Connections i przygotowanie się na powiększenie zespołu. Sale konferencyjne i studio nagrań umożliwiają codzienną pracę i organizację wydarzeń zarówno stacjonarnie, jak i w środowisku online. Chcemy się ciągle rozwijać i poszerzać nasze horyzonty, aby jak najlepiej wspierać Członków BNI i Corporate Connections” – podkreślił Ryszard Chmura

 

zdjęcie: materiały prasowe Globalworth – https://media.globalworth.pl

 

NOWE BIURO – PRZESTRZEŃ ZAPEWNIAJĄCA KOMFORT PRACOWNIKOM

Biuro o powierzchni blisko 1000 m2 mieści na 38. piętrze jednego z najbardziej rozpoznawalnych budynków w Warszawie. Pomysł na przeniesienie siedziby w inne miejsce zrodził się na przełomie 2018 i 2019 roku. Władze BNI Polska zdawały sobie sprawę z konieczności rozwoju, poszerzenia kadry pracowniczej i rozbudowy studia nagraniowego. Dodatkowo umożliwienie funkcjonowania hybrydowego wymagało zapewnienia innowacyjnej infrastruktury. Wraz z upływem czasu koniecznością było wyodrębnienie gabinetów oraz kilku otwartych przestrzeni dla poszczególnych działów.
Podczas projektowania pomieszczenia dużą uwagę zwrócono na komfort pracy pracowników. Chodzi przede wszystkim o wysoką jakość mebli biurowych, dostęp do technologii prowadzenia wideokonferencji i systemu rezerwacji salek, a także dobre wyposażenie pomieszczeń socjalnych. Prace remontowe i przeprowadzka trwały ponad pół roku, a zaangażowanych w nie było kilkadziesiąt osób.

 

fot. www.storymakers.pl

 

„Nowe biuro BNI Polska i Corporate Connections z niemal każdego pomieszczenia posiada zapierający dech w piersiach widok na Warszawę. Wyposażone jest w nowoczesny sprzęt, a przyjazne warunki pracy zapewnia ogrom roślinności znajdujący się wewnątrz. Cieszę się, że w trudnych momentach związanych z przeprowadzką mogłam liczyć na mój zespół, który podołał każdemu zadaniu!” – komentuje Małgorzata Spławska, Dyrektor ds. Administracji w BNI Polska.

Największym wyzwaniem w pracach projektowo-remontowych było połączenie oczekiwań związanych z infrastrukturą. Przede wszystkim chodzi o rozplanowanie ilości pomieszczeń i gabinetów, wielkości powierzchni open space i studia nagrań oraz strefy kuchennej. Wszystko to musiało zmieścić się na powierzchni jednego piętra budynku zbudowanego na planie półkola. Plan architektoniczny był zmieniany ponad 20 razy w stosunku do wersji pierwotnej. Trudne było także zaplanowanie rozłożenia infrastruktury biura. Już na etapie projektu musiano uwzględnić, gdzie będą znajdować się poszczególne sprzęty, meble oraz roślinność i jak przebiegać będą przewody, okablowanie, gniazda elektryczne.

 

NOWOCZESNE STUDIO NAGRAŃ

Innym wyzwaniem architektonicznym było zaprojektowanie studia nagraniowego. Należało dostosować jego infrastrukturę pod kątem zapewnienia odpowiedniej akustyki i temperatury oraz połączenia studia z montażownią. Nad całością prac czuwał Paweł Żukowski, Producent Video w BNI Polska.

„W studio nagraniowym BNI zastosowaliśmy nowoczesną technologię umożliwiającą tworzenie materiałów filmowych z najwyższej półki. Jestem bardzo zadowolony z rozwoju studia i progresu, jaki został wykonany przez ostatnie 2 lata, czyli od momentu, kiedy zostałem osobą odpowiedzialną za kontent filmowy BNI Polska i Corporate Connections. Jakość filmów, które produkujemy, jest zauważalna w całej Polsce, przez co zbieramy pozytywne opinie i mamy coraz więcej realizacji” – skomentował Paweł Żukowski

 

fot. www.storymakers.pl

Studio przygotowano do realizacji wielu rodzajów projektów. Możliwe jest prowadzenie kursów i szkoleń online bezpośrednio z biura w Warszawie. Ponadto realizowane będą materiały filmowe z wypowiedziami przedsiębiorców będących Członkami BNI i dzielącymi się swoimi historiami. Zastosowany sprzęt i komponenty dają gwarancję jakości tworzonych materiałów, a także szybkości produkcji od momentu nagrania do emisji finalnego produktu.

 

PODSUMOWANIE

Powstanie nowego biura jest następstwem szybkiego rozwoju organizacji BNI i Corporate Connections. To także szansa na jeszcze lepsze wspieranie Regionów i przedsiębiorców działających na co dzień w różnych zakątkach kraju. Unowocześnienie studia nagrań daje wiele możliwości na polu tworzenia materiałów filmowych, organizacji szkoleń i warsztatów, a także konferencji online. Wszystkie powyższe kwestie wspierają realizację misji organizacji i są w zgodzie z główną jej zasadą, „Givers Gain”.

 

fot. www.storymakers.pl

 

Podmioty zaangażowane w prace koncepcyjne i remontowe

Walter Herz – główny doradca w zakresie wyboru powierzchni, negocjacji warunków umowy, prezentacji oferty finansowej.
DM Building – główny wykonawca (współpracujący ze swoimi podwykonawcami).
MM Atelier Magdalena Cackowska – architekt.
Human Office – dostawca mebli.
SOLIX – dostawca ekranów do studia nagrań i do pomieszczeń ogólnych.
TRECOM – dostawca ekranów DTEN, systemów rezerwacji salek, systemu monitoringu.
ENTEREO – dostawca sprzętów pracowniczych oraz artykułów biurowych.