Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
O BNI
BNI to międzynarodowa organizacja biznesowa, która powstała w Stanach Zjednoczonych w 1984 roku. Początki BNI w Polsce sięgają 2006 roku, kiedy to organizację do naszego kraju sprowadził Grzegorz Turniak. Od 2014 roku na czele BNI stoją Dyrektorzy Narodowi: Ryszard Chmura i Mateusz Bacański. Działająca od tego czasu organizacja w Polsce zrzesza 2225 firm sektora MŚP w 21 miastach i wciąż się rozwija. Naszym celem jest, aby Grupy BNI były w każdym mieście w Polsce, oraz by przedsiębiorcy mogli rozwijać swoje firmy przez rekomendacje w oparciu o filozofię Givers Gain.
O Nas
-
Wartość zleceń z rekomendacji BNI
pozyskanych przez CzłonkówDziałając w myśl zasady Givers Gain – Dający Dostaje, przedsiębiorcy aktywnie współpracują ze sobą w biznesie, przekazując sobie wzajemnie zlecenia, dzieląc się wiedzą
i doświadczeniem. Tylko w 2022 roku przedsiębiorcy przekazali sobie 85 tysięcy rekomendacji, które zakończyły się biznesami na kwotę 701 mln zł netto. -
Nowi klienci i zlecenia
Dzięki członkostwu w grupie BNI, przedsiębiorcy nawiązują relacje z innymi właścicielami firm, dzięki czemu mogą przekazywać sobie wzajemnie kontakty do swoich najlepszych klientów czy partnerów biznesowych. Grupa BNI to kanał pozyskiwania lepszych klientów co tydzień i przez cały okres członkostwa w organizacji.
-
Wyłączność i brak konkurencji
Kluczowym elementem grup BNI jest zasada braku konkurencji. Oznacza to, że w jednej lokalnej grupie może działać tylko jeden przedstawiciel określonej branży. Dlatego więc przedsiębiorcy działający w grupie BNI współpracują ze sobą i uzupełniają się, nie zastanawiając się nad tym, w jaki sposób wygrać z konkurentami walcząc o zlecenie i co będzie źródłem ich rynkowej przewagi.
-
Rozbudowa sieci kontaktów i dostęp do nowych rynków
Każda z grup BNI w Polsce tworzona jest średnio przez 29 przedsiębiorców z różnych branż, którzy polecają się wzajemnie do swoich klientów czy partnerów biznesowych. BNI obecna jest w 76 krajach, umożliwia członkom wyjeżdżanie i uczestnictwo w spotkaniach grup na całym świecie, co daje szerokie możliwości nawiązania relacji z przedsiębiorcami. Członkowie BNI korzystają również z wewnętrznych systemów, w których to mogą w wygodny sposób wyszukać przedsiębiorców z innych rynków i nawiązać z nimi kontakty biznesowe.
Wartości BNI
BNI opiera się na siedmiu kluczowych wartościach, którymi każdy z Członków, Dyrektorów i Ambasadorów organizacji powinien kierować się w biznesie. Wierzymy, że dzięki tym wartościom BNI zachowuje standardy najlepszej organizacji rekomendacji biznesowych i pozytywnie zmienia kulturę biznesową na świecie.
Najważniejsze wartości BNI:
- 01. Filozofia Givers Gain – dający dostaje
- 02. Budowanie trwałych relacji
- 03. Trening i edukacja
- 04. Tradycja i innowacje
- 05. Pozytywne nastawienie
- 06. Docenianie pracy innych
- 07. Odpowiedzialność w biznesie
Zasady BNI
Zapoznaj się z oficjalnym regulaminem organizacji, określającym zasady jej funkcjonowania.
Kodeks etyki BNI
Członek BNI przystępując do organizacji zobowiązuje się:
-
Dostarczać wysokiej jakości usługi w cenach, jakie przedstawia.
-
Być wiarygodny w stosunku do Członków i ich rekomendowanych.
-
Budować życzliwość i zaufanie między Członkami i ich klientami.
-
Brać odpowiedzialność za kontakty z polecanymi klientami.
-
Stosować standardy etyczne swojej profesji.
-
Utrzymywać pozytywną i wspierającą postawę w relacjach z Członkami BNI.