Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Dla
mediów
Ivan Misner
Ivan Misner ukończył Uniwersytet w Południowej Karolinie i obronił tytuł doktora nauk. Jest autorem 20 książek, które nieustannie znajdują się na liście bestsellerów New York Times. Stacja CNN nazywa go ojcem nowoczesnego networkingu, a magazyn Forbes umieścił go na liście najważniejszych ekspertów networkingu i rekomendacji biznesowych.
Ivan Misner założył BNI w 1985. Dziś organizacja liczy sobie ponad 8211 grup obecnych na wszystkich kontynentach. Tylko w ostatnim roku BNI wygenerowało 12 mln rekomendacji biznesowych o łącznej wartości 16,2 mld $. Dr Misner zasiada w Radzie Kuratorskiej Uniwersytetu La Verne. Jest również współzałożycielem Fundacji Charytatywnej BNI, a Czerwony Krzyż nadał mu tytuł Filantropa Roku.
Ryszard Chmura
Prezes Zarządu BNI Polska i Corporate Connections Polska z 18 letnim doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu własnej firmy. Jeszcze podczas studiów, rozpoczął przygodę z biznesem i w wieku 20 lat założył agencję eventową. Zorganizował ponad 500 eventów w całej Polsce, a w największym brało udział 3000 osób.
Wykorzystując zdobyte doświadczenie z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania, agencję eventową przekształcił w agencję reklamową, która w ciągu 6 lat zwiększyła zatrudnienie z 1 do blisko 200 pracowników. Realizował projekty dla takich marek, jak: LOT, inPost, Colgate, Deutsche Bank, Hilton. Zarządzał 10 dynamicznie rozwijającymi się spółkami marketingowymi, wchodzącymi w skład firmy PromoHolding, które co roku generowały kilkadziesiąt milionów złotych przychodu.
Mateusz Bacański
Mateusz związał się z biznesem 10 lat temu, kiedy wraz z przyjacielem założyli drukarnię offsetową. Mateusz, wykorzystując swoje umiejętności sprzedażowe, zdołał w 5 lat rozwinąć biznes od 2 do 30 pracowników, osiągając wyniki finansowe rzędu 5 mln złotych.
Mateusz od 2013 roku jest Wiceprezesem Zarządu BNI Polska – największej na świecie organizacji rekomendacji biznesowych, która zrzesza przedsiębiorców w lokalnych grupach i pomaga rozwijać biznes przez rekomendacje. Doradza 2700 firmom w Polsce, które dzięki zleceniom z rekomendacji wygenerowały w 2020 roku 552 mln zł netto.
Kontakt
dla mediów
marketing@bnipolska.pl
tel.: +48 512 044 758